A Cricut varrókészlet
2021. június 10. írta: Monamy

A Cricut varrókészlet

*smart, azaz okos-eszes-ötletes

Kreatív 'Varrómamiként' rajongok mindenért ami anyag, szövet, varrógép, varrással kapcsolatos eszköz, kiegészítő és természetesen szeretem ha ezek egyben kompakt, multifunkcionális szettet alkotnak. Magyarországon a Cricut (amerikai vágógép professzionális szintű, asztali méretben) márkát a 'plotteresek' világában már jól ismerik. A cégfilozófiája kezdetektől fogva az volt, hogy a kreatív emberek mindennapjait olyan gépekkel, eszközökkel támogassa, amely az egyedi projektek elkészítését könnyebbé, szebbé és szórakoztatóbbá teszi. A Cricut évek óta azon dolgozik, hogy termékpalettája a varrónők számára is vonzó legyen, pl. a körkés szett, amely öngyógyuló vágólapot, valamint  pachwork vonalzót is tartalmaz, vagy a szimpla körkés. Legújabb termékükben egy szép 7 darabos kezdő varrókészletet állítottak össze, amely tökéletes a gyakorló varrónők számára is. 

197584776_921544025360181_3157211666203147309_n.jpg

MIT TARTALMAZ A VARRÓKÉSZLET?

- egy 8 inch -es, azaz 20 cm -es SZABÓÓLLÓT / SZABÁSZOLLÓT, mely ergonómikus, lekerekített, hogy használat közben, több réteg anyag vágása során se törje az ujjakat, ezt gumipereme garantálja

- A biztonsági kupakkal elátott SZÁLVÁGÓT (ez normál állapotban nyitva van, egy apró rugónak köszönhetően  mindig visszaugrik alaphelyzetébe), mely akár kényelmesen nyakba is akasztható; nem kell hozzá más csak egy kis kreativitás valamint cca. 80 cm szalag, zsinór. A varrás során az apró szálakat az anyag tövénél el lehet vele vágni.

- VARRATBONTÓT (fércbontó) a személyes kedvencem, a bontás során csak óvatosan használjuk, mert hiába apró, igen éles eszközről van szó. A bontásnál a mentazöld kis golyócska felfele nézzen, ő is kapott biztonsági kupakot, így ezt is nyakba akaszthatjuk.

- valódi BŐRGYŰSZŰT, mely a kézi varrás során (vastag, nehéz anyagok, több réteg) óvja az ujjat

- egy vidám két oldalas rózsaszín MÉRŐSZALAGOT (két oldalas: cm, inch)

- GOMBOSTŰKET, 3 visszafogott színben, műanyag dobozban

- a végére hagytam az igazán ötletes GOMBOSTŰPÁRNÁT. A szemfülesek már biztosan észrevették, hogy egy apró Cricut Maker -t formáz.

197232479_148681400583758_4833173281266275_n.jpg

SZEMÉLYES VÉLEMÉNYEM

Szép gömbölyded formák, visszafogott, finom színek, prémium minőségű alapanyagokból. Szokatlan, ám jól és okosan átgondolt eszköztartalom. Bal kezesként is kényelmes, ergonómikus formák. Mivel gombostű mániás vagyok (kreatív életem bő 7 évében 6-8 x féle gombostűvel próbálkoztam már és nekem a nagy aranygombfejű vált be eddig, a többi a fiók alján 'porosodik') így alig vártam, hogy kipróbálhassam őket. Szeretem, hogy a fejet stabilan meg tudom fogni (a sima fém tűkkel nem tudok dolgozni), a tű része nem sorjás, nem akad be, szépen siklik az anyagrétegek között. A gombostűpárna cukiságbomba, nagyon tetszik, hogy vágógép formája van. Őszintén megmondom én a mágneses gombostűpárna felé húztam korábban, mivel kissé sedre vagyok általában kiesnek a dolgok a kezemből. Gondoltam egy nagyot és a tűpárnát telegombostűztem, majd egy hanyag mozdulattal az asztalról levertem (előtte megszámoltam hány darabot helyeztem bele, biztos ami tutti alapon). Úgy gondoltam, hogy ki fog potyogni belőle legalább 1-2 darab, ám stabilan mindegyik a helyén maradt; így visszaraktam az asztalra 'páholyba', ezentúl biztosan ebbe fogom dugdosni a gombostűimet. Az ujjvédő számomra igazán újdonság volt, soha nem használtam még korábban. Jó hír a vastagabb ujjúaknak, hogy gumírozott így, kényelmesen használható nekik is. A szálvágót és a varratbontót már felszalagoztam, hogy mindig kéznél legyenek. Ez pontosan az a készlet, amely ajándékként is örömet okoz bármely kezdő vagy gyakorlott varrónő számára, hiszen hasznos, praktikus eszközöket tartalmaz. Én már munkára is fogtam 'őket'. �

 

(A terméket a magyarországi forgalmazó térítésmentesen biztosította számomra szubjektív vélemény alkotásra. A blogbejegyzés a saját szellemi tulajdonom, annak formálásában senki nem befolyásolt.)

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://monamy.blog.hu/api/trackback/id/tr2716587894

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása