Tavaszi ruhatár RELOADING 2./ - LEGGINGS
2017. március 08. írta: Monamy

Tavaszi ruhatár RELOADING 2./ - LEGGINGS

img_4317.JPG

Igyekszem optimalizálni az időmet, s nem szétforgácsolódni ezért muszály mindent gondosan megterveznem. A leggingsnél egyértelmű volt a szabásminta, sokadjára varrtam már. (OTTOBRE 4/2016 14 -es modell, lovagló fazon egybe szabva, abszolút favoritom) Igyekeztem játszós, ovis, kinti, benti, vékony, közepesen vastag anyagokat összeválogatni, de főelvként a jól kihasználhatóság, kombinálhatóság volt. Számomra elengedhetetlen, hogy a popó és az ülepvarrások le legyenek tűzve!!! Ehhez is a "walking foot" -ot használtam, csodálatosan emeli-engedi-továbbítja az anyagot. Végig szériáztam, azaz, 6 anyagot kiszabtam, 6 ülepet-popót varrtam-tűztem, 6 aljt lock -kal tisztáztam, 6 lábszárt összevarrtam, 6 gumit cikkcakkoltam, 6 gumit bevarrtam-letűztem, 2*6 aljt felvarrtam! :D )

img_4307_1.PNG

img_4310_1.PNG

img_4311_1.PNG

 egyéb ihletadó https://hu.pinterest.com/ivettgorcs/leggings/

A bejegyzés trackback címe:

https://monamy.blog.hu/api/trackback/id/tr6512323833

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása